Küçük Dünyama Takılanlara Fısıldadıklarım...: 1 - 2 hOOp Balıkesirde'yim((:

15 Mayıs 2008

1 - 2 hOOp Balıkesirde'yim((:

Yavaş yavaş tatil hazırlığına başladım. Müdürümle de konuşup yarın işten çıkışımı 4 saat evveline aldım. Ama bilet işimi geciktirince yer bulmada da biraz problem yaşadım. Balıkesir'e akın akın insanlar gidiyor ve saat başı otobüs olmasına rağmen yer bulunamıyor. Bi an için duyduğum şüpheyle arkadaşa da sormadım değil; "sizin oralara turistik gezi mi düzenliyorlar artık!!" Anlaşıldıı ben gelmeyeli gerçekten çok olmuş)): Tamam yaa abartmayın üzerime de çullanmayın "bak baştan söyliyim 'hayırsız' falan derseniz sürekli bana hiç gelmiyim"
Geçerli sebeplerim var; ben iki gün için yerinden kıpırdayamayanlardanım. Yarım saatlik Çeşme'ye bile giderken bir gece kalmalı olsun diye telaşla milletin burnundan getirenim. Bu yüzden de hayatımda allemle kallemi bir arada seri olarak kullanabilen zeki bir cinse ihtiyacım var!! En azından yeniliklere ve değişime hazırım;))

Bir İzmir'e bakıyorum bir Balıkesir'e, serinlikten soğuğa doğru 3-5 derece gidiyorum ve kafamda götüreceklerimi hazırlıyorum. Malum yarın direkt işten yola çıkacağım. Ama öncesinde Ayşe Melis'e alacağım hediye için Salı akşamı alışverişe çıktım kuzen Handey'le. Hazırlığın en en en güzel kısmıdır bu; minicik bedenlere el kadar elbiseler beğenmek. "Ayy ayy..." diye diye ellenmedik ne bikini kaldı ne de papi((: Hatta çıkarken Handecim beş yıl sonra almak üzere bir de elbise ayırttı;))
Bu haftanın tek diyetli akşam yemeği o güne aitti(alışveriş sonrasında sadece salata yedim). Zaten sonrasında Şehrazat bacı bende yine iştah bırakmadı!! Hasta ruhlu tek başrol oyucusu olarak tarihe geçen ve bilmem kaç yüz bölümdür takıntılı bir adamla masal dünyasında insana stres yaşatmayı başaran diziyi izledim. Bu sefer ispat sırası Şehrazat'ta, yeni bir dönem başladı masalda. Havadan bir kız bir erkek çocuk düştü yuvaya, ohh para gani, işler iyi, IQ'lar tıkırında...

Taa bir alışveriş esnasında(2-3 ay kadar önce) çokça beğenerek aldığım ayakkabılarım kutusuyla mevsiminin gelmesini beklemekteydi. Dün bi koşu tatilde giyme amaçlı gidip onları aldım. Koşarken yoruldum ki soluğu Benetton'da aldım. Girmemin yasak olduğu mühim bir mağaza kendileri. Saymayı unutup duygusallığa teslim ettim kendimi derken 1... 2... 3... ...v.s. bişeyler aldım çıktım.
Mutlu oldum. Aldıklarımı yatağımın üzerine dizip gece boyunca gidip gelip izledim. Sonrasında ceza bu yaa bugünkü bakım için almış olduğum randevumu iptale aldım. Şimdi arıyıp sözümü yerine ge-ti-ri-cemm.
Ben gidiyorum şimdilik, fazla açıldım. En erken Salı günü dedikodu yapmak üzere burada olacağım.


Lütfen yağmur yağmasın.
Lütfen yağmur yağmasın.
Lütfen yağmur yağmasın.

9 yorum:

...Aslı Cadısı... dedi ki...

Lütfen yağmur yağmasın.
Lütfen yağmur yağmasın.
Lütfen yağmur yağmasın.

aynı dularla devam ediyorum ben sen hazırlanmana bak Sibel ablacım:D

İyi eğlenceler. Bol bol eğlen bizim yerimizede:) Bide ufaklığıda öpersen tam süper olur:D

Sudamlam dedi ki...

iyi yolculuklar, iyi tatiller canımcım :)bol eğlen, çok dinlen, kafanı da boşalt gel tatilden :)öpüyoruz seni damla ile..ve dönüşünü bekliyoruz...

ugurbocegimleafiyetle dedi ki...

Canım benim iyi yolculuklarrrrrrrrrrrr... Kendine iyi bakkk, öpüyorummmmmm kocamannnnnnn...

Desertwind dedi ki...

Ohhh. Hangi bloga gitsem 19 Mayis tatil heyecani, ne gusel:))

Tatil dahi yagsa , tatil tatildir, guseldri be kusum , sen yine onu da gusel yaparsin!

Ya sen simdi bebek elbiseleri dedin, ya itiraf ediyorum , gecen gun bir bebek magazasinda "bunun buyuk bedenini yapalar yemin ederim alirim!" derken yakaladim kendimi:)

Gule Gule git, gule gel, yolun acik olsun!

laleninbahcesi.blogspot.com dedi ki...

Balıkesirden çok ilçelerini seviyorum dermişim. Gerçekten de çok güzel ilçeleri yaw. Güle güle git. Keyfini çıkar tatilin . Bebek için alışveriş yapmak ne güzel bir keyiftir ya. Öptüm seni Sibelcim

Ece dedi ki...

Hadi bakalım...Benim için de gez, kurtlarını dök. Bebek sev, bebek plânları yap. Bebek babası bakın etrafta :))
Yağmur yağmayacak korkma.
Gez-toz ama çok ta yorulma. Geldiğinde dinlenmiş yazılar bekliyoruz.
Sevgiler canım

Haydins dedi ki...

Yeni kesfettim..Bundan sonra surekli ziyaretteyim.
Sevgiler..

HULYA dedi ki...

Sevgili Sibel'ciğim,
bu aralar yoğunluğum nedeniyle siz arkadaşlarımı bir süre ihmal etmek zorunda kaldım.Ne olur kusuruma bakma canım.İnşallah yağmur yağmamıştır ve güzelce gezmişsindir.Sevgiler gönderiyorum:-))

ŞEKERPEMBE dedi ki...

VE YAĞMUR YAĞMADI
HATTA İZMİRE YAZ GELDİ YOKLUĞUNDA... SENDİLERİM GÖNLÜNCE GERÇİMİŞSİNDİR GEZİNİ YOLCULUĞUNU AMA BALİKESİRE GİTME ZORLUĞUNA ÇOK ŞAŞIRDIM HAYRET YANİ...
BEN TABİİKİ BOSPA MI YAPTIM. YOK BU SIRALAR YAPAMADIYSAN NELER KAÇIRDIĞINI TAHMİN EDEMEZSİN. ÇARŞAMBA GÜNÜ GEÇEN HATANIN EN KAPALI GÜNÜYDÜ AMA YİNEDE BEKLEDİM YAĞMADI.

SEVGİLERİMLER