Küçük Dünyama Takılanlara Fısıldadıklarım...: Usta, olmadı yaa!!!

8 Nisan 2008

Usta, olmadı yaa!!!

Cuma günü annemin doğum günüydü. Annem Pazar günü gireceği açıköğretim sınavının telaşındayken; ben, kuzen Hande ve Esoş teyzem anneme sürpriz hazırlamakla meşguldük. Hazırlayan Hande ve başrol yardımcısı ben öncelikle kitap seçimini gerçekleştirdik. Elimde ki 7-8 kitaptan Nermin Bezmen'in "Sır" kitabını hediye olarak seçtik. Kitapçıda az da arkadaş edinmedik hani!! Güzel bir paylaşım ortamında bu seçimi yapmak ise apayrı bir keyifti bizim için. Kendime sipariş elmalı kurabiyeleri misafirlere yaptırırken, bir de ahlaksız teklifte bulundum; "tepsinin tamamı, please..." ((: O saatten sonra gözüm ne börek gördü ne de yemek. Hatta sabah kahvaltımı bile elmalı yaptım, abarttım.
Annem iyi ki varsın. Sen benim kaderimin belirleyicisi, annem... Seni Seviyorum Nadire'm(:
Ne güzel dostlarımız var di mi!! Nerelerden gelip neler neler getirdiler ceplerinde, en çok da gözlerinde. Işıl ışıldı kalbimiz de, ortam da. Mutluyduk küçük minik yuvamızda.
Amaaa!!!
Cumartesi misafirlerimizden sonrası tam bir kabustu. Hande'ye de söylediğim gibi; "yani böyle bir gün bana yılda 3 vurur. O da bu geçen Cumartesiydi". Uzun süredir apartmanda bir su kaçırma söz konusu. Kaytarma, bayma, keçileri kaçırma...v.s. hepsi bu husus doğrultusunda var olmakta aslında. "Duvarda ne var!! Problem sizden!!" diye tutturan Hüseyin Bey amca getirttiğimiz tesisatçı arkadaşlara da inanmayarak hala biz kaynaklı problem de diretince... Yönetici getirdi bir usta.
Vay efendim kırıldı mutfak lavabosunun altı, amaç sızıntı yapan boruyu bulmaktı.
Hani su!!
Bir paslı boru. Üzerinde hiçbir su kalıntısına rastlanmayan adı paslı diye ismi kötüye çıkan paslı, kaldı sahiplerinin başına.
- Sizdendi...
- Değildi.
-Burayı da kır!!
-Sonra yine bakılır.
-Kağıt havlu sürün, sıkıştırıp dürün, sokun en dibine çıkışın.
-Islaklık yok ama!!
BORU PASLI YA!!!
Anlayacağınız kaldı başımıza:( Hem de bir vana, 4 m'de boru yanında. Yok yere 300,00YTL.
Can sıkıcılık bitmedi.
Ustaların ustası... Banyoda kestiği suyu da geri getiremedi. Aslını sorarsanız yaptığı işlemler sonrası suyu nasıl kestiğini de anlayamadı. O banyoda değil mutfaktaydı. Sonrası film gibi Sibel banyoya girdi gece vee "akıtın suyu gelir" ibaresiyle ıslanmış pis tavuk gibi zor kaçtı dışarıya. Musluktan su yerine yakıcı buhar çıkıyordu sadece.
Ustaların ustası... !!!
Bu iş burda bitmedi.

12 yorum:

...Aslı Cadısı... dedi ki...

Anneciğinin doğumgününü kutlarım Sibel Ablacım...

Usta konusuna gelincede hangi usta hangi işi doğru yapıyor ki?

Adsız dedi ki...

sibel intikam kokuyorr yazın canım.Ama evet yanlız yaşanyan kadınların hep haklı mücedelesi devam eder, anlamayız ya biz o zaman bunlara yıkalım hesabı. Unuttukları kadınlar akınllandı hadi bakalım benim azimlii kusenim bunun da üstesinden gelirsiniz nadişle. Daha öncekileri düşünsene bu ancak hayatın küçük bir quız dir. öptüm seniii şeker

Sudamlam dedi ki...

işin ustaya düştüyse geçmiş olsun sibelcim :)) daha baştan kaybediyor insan..eskiden meslek ahlakı diye bir şey vardı (ben de yanlız :) okuyanlar 60-70 varım sanacak :)) sadece 33' üm ey millet). bi de bu kırıp dökenlerin yanında arıza gidermek için gelicem deyip günlerce yol gözletenler var..valla hakikaten "geçmiş olsun" :((

Goksu dedi ki...

Anneciginin dogum gunu kutlu olsun...Elmali kurabiyeeee:)

Usta isinden hic hazetmen gecmiste benimde bayagi sikintim oldu, diyecek yorum bulamadim, su gibi gecsin bu sorun diyeyim...

laleninbahcesi dedi ki...

nice yıllar anneciğine uzun sağlıklı mutlu bir ömür diliyorum oana tüm sevdikleriyle. Hihi annene Sır ı mı aldın. Benim bu Sır üstüne nice yazılarım vardı. Blogcu yıllarında. Az çekmedi benden ebrucuk, bu yüzden. Şimdi annen bi okusun sonra sen bana yorumunu mutlaka ama mutlaka yaz. Bakalım ne düşünecek Aura hakkında)). Ha birde almışken Auranın incilerinide alın bari. Öptüm seni Sibel Ustaya selam , sakın yolu buralara düşmesin. İstanbula gezmaye bile gelmesin nemize lazım))

Ece dedi ki...

Önce annenin yeni yaşını kutluyorum.Sonra da açıköğretim niyetini..

Bir zamanlar banyo ve mutfağı yenileme gafletine düşmüştük. Herşeyi ölçüp,çizip ellerine verdiğim halde yaptıkları soytarılıklar inanılır gibi değildi.Adamlar yer karolarını duvara döşemişlerdi yaaa...Tabii söktürdük,yeniledik vs.
Allah sabır versin.Yardım lazımsa çağır beni. Ustalarla iyi kavga ederim.
Baban için şans diliyorum tekrar.
Sevgiler

Adsız dedi ki...

Hemen ver adını rezil edelim güzelim :) Bu arada annişkonu öp nice senelere dilediğimi ilet. Kızına iyi bakıcam de de aklı kalmasın :)

Adsız dedi ki...

ah Sibel'im Sibel'im ben de C.tesi gecesi saat 2.38'te (sabaha karşı yani) NT'nin -eşimin yani- "hayatım kalk evimizi su bastı" haykırışıyla yataktan fırladım:( üst kata çıkan merdivenlerden, girişten ve mutfakta -tam da mutfak masamın üstüne- tavanlar akıyordu.. banyonun boruları patlamış:( elimizde kovalar, bezler, yolluklar sabahın 4'üne kadar koşturduk biz de.. kaderimiz ortak mı ne? ama yine de saat 3.58 olmuş, biz elimizde çay fincanlarıyla akan tavanı seyrederken dedim ki eşime "akan bi tavan olsa, seninle paylaştığım herşeyden memnunum ben" e yetti de arttı tabi:):):)

angel dedi ki...

Sibelciiiiim,senin usta can sıkmış sorun yaşatmış ama bak sanada traji komık bı yazı çıkmış:)
unutmadan,annenede saglıklı nice yaşlar diledimmmmmmmm öptüm ikinizide...
sevgiyle

ŞEKERPEMBE dedi ki...

ÖNCELİKLE ANNECİĞİNİN DOĞUMGÜNÜ KUTLU OLSUN. BENDEN KOCAMAN ÖPÜCÜKLÜKLERLE NİCE NİCE YILARARA.. HEP BİRLİKDE DAHA ÇOK SENELERE...........
BENDE BAYILIRIM ELMALIYA
AFİYET OLSUN
ŞU KOMŞU VE BORU İŞİNE ÜZÜLDÜM YA.
NE DİYECĞEİMİ BİLEMİYORUM GEÇMİŞ OLDUN İNŞALLAH KISA SÜREDE SICAK BUHAR SORUNU DA HALOLUR GERÇİ KOMŞUNUNÇENESİ KAPANMIŞTIR HERHELDE AMA SİZE SONRASI KALDI ANLADIĞIM??
KOZMETİKCE BENİM CLİNİCLE PEK ARAM OLMADI NEDENSE, ZAMAN ZAMAN KULLANDIM AMA BENİM LANCASTHER LE ARAM İYİYDİ. PEK ÇOK ÜRÜNÜNÜ MAKYAJ YADA BAKIM İÇİN OLSUN KULLANDIM HAMİLELİK NEDENİ İLE THE BADY SHOP A DÖNMÜŞTÜM.
ŞİMDİLİK ALDIĞIM ALLIK ÇOK PIRIL PIRIL BİR ŞEY KULLANABİLİRMİYİM DİYE DENİYORUM:))) BİR BLOGDADA LADYROSE ( YOKSA GOLDENROSE MUYDU:))) NEYSE ARIK İŞTE BİR ROSE))))))) SİMLİ EYELİNER BAHSEDİLDİĞİNİ OKUMUŞTUM ONUDA DENEMEYİ DÜŞÜNDÜM AMA YOKTU:))) BAŞKA MARKADA GÖRÜNCE ANNEME ORADA BİR KAL GELDİ SİMLİ ALLIK, SİMLİ EYE LİNER ÖNCE BİRİNDEN BAŞLA GÖZÜMÜZ ALIŞSIN DEDİ:)))))))
AMA BEN BU SİZİN İŞYERİ, TAŞINMA, BAĞ, ŞARAP İŞ Nİ İYİCE MERAK ETTİM?????

Adsız dedi ki...

geçmiş olsun sibelciğim..gerçekten zor bir cumartesi olmuş.Biz de de o paslı borulardan var ve şu an akıbetini bekliyor.:))
Bu arada annenin doğum gününü de kutlarım..Sevgiler..

uygarimizlahayat dedi ki...

Merhaba, bloğunu ilk defa ziyaret ediyorum, herşey çok güzel yüreğine sağlık... İzmir blogcular tanışması yapmak istiyorum, katılmak istediğinde bilgi verirsen sevinirim, gün ve tarihi herkesden cevap aldıktan sonra belirleyeceğim teşekkürler...sevgiler...