Küçük Dünyama Takılanlara Fısıldadıklarım...: 3 geliyor uğuruyla, melekleri koynunda((:

4 Nisan 2008

3 geliyor uğuruyla, melekleri koynunda((:

Bu ara çevremde kıpırtılar var. Herşey yenileniyor... Bombalar patlıyor, karanlık kuyulardan yeni dipdiri canlar çıkıyor. Aileye üç bebek geliyor.
3
Şu uğursuz olan, yaşımda ki sıfırın başına konduğun da sıfıra bile anlam katan uğursuz 3; bize yeni yaşamlar katıyor(: Yeni soluklar geliyor.
Üçüzlerini doğurması için ikna edemediğim karşı komşumuz Hanife teyzecim bak Allah bana bi yerlerden uğursuz 3 ile gönderme yapıyor. Hatta 4. şüpheli daha bekleniyor haberi;))

Bu sene çok zor olacağa benzer. Kulaklarım iyice açmalı kendini, duygularım hassaslaşıp bebeğe daha da duyarlı olmalı ki "ya sabıır!!" dediğimde yardıma koşmalı tek sesle. İçimde ki bebek özlemi doyasıya tadına varsın göz açıp kapamalı dönemin.

"Bol bol iznim olmalı benim. Kokularına miss gibi doyup, 'ah sen var yaa...' ile başlayan cümleleri ileride kurabilmeliyim" derkeen...
Bir ses içimden;
"Ki benim o dönem yıllar sonra işsiz kalmış olma ihtimalim var. İş yerin kapanacak, doğuma değil doğmadan kıpırtılarına tanık olabilirsin bu gidişle".

"Bol para olmalı ki istekler hiç bitmeyecek. Gözlerim vitrinlerde gezerken bu sefer bi ses 'bebek kıyafetleri için çok erken' demeyecek;)" derkeen...
Bir ses içimden;
"Ama işsizsin Sibel iş hayatında ki gibi olmayacak bazı şeyler."

"Hiçbirinin doğumunu kaçırmamalıyım. O heyecanı yanların da bizzat yaşamalıyım. Bir şey istediklerin de içimden geldiği gibi en önde ben koşmalıyım" derkeen...
Bir ses içimden;
"İyi de, biri Karadenizde, diğer ayrı şehirlerde ki iki bebeğimiz de 1 hafta farkla dünyaya gelecekler."
.
.
.
Bu ara kıpırtı çok içimde. Çok çok...
Kalbime küçük tekmeler yiyorum minik minik...
Heyecandan yerimde duramıyorken içimden bir ses bugün hangisinin sesini duysam hamilelerimin diyor.
Kulağıma 3 melek beni sevdiğini söylüyor((:

7 yorum:

...Aslı Cadısı... dedi ki...

3 tane süper ya:):):) Sağ sağlim gelmeleri dileğiyle:)

Nurum dedi ki...

oyy mis gibi kokcaklar onlar şimdii...ayyy çok severim bebek kokusunu çok... :) nasip olur inş bizede sibelim... :)Melekleri benim içinde şöle içine çeke çeke öp emi...

Goksu dedi ki...

Evren , isteyen herkese gonlunce bebek versin insallah:)Bebekler bir tarafa ama ben anneleri de cok severim.Var midir , onlar gibi sabirlisi, metanetlisi...

Darisi senin basina, Sibel Melek:)

ŞEKERPEMBE dedi ki...

benim bukonuda ne kadar çok şey yazabileceğimi tahmin edersin snaırım.
ne güzel haberler, ne hoş duygular, ne güzel dilekler, istekler bunlar...
öncelikle hayırlısı ile sağlıkla dünyaya gelmeleri önemli
gerisi sizlere kalmış...
sen beceriri hepsine yetersin nasıl olur bilmiyorum ama sen becerirsin...

sevgilerimle

ŞEKERPEMBE dedi ki...

aa ama sibel
bak şimdi üzdün, neiçin üzesin hiç üzülmek aklıma gelmedi ben sadec ebunun ne kadar güzel bi rşey olabileceği üzerine ne kadar çok şey yazabileceğimden bahsetmiştim. sen şimdi haberlerine bu kadar sevindin ya o güzel yüreğinle, içinde hissettiğinde çok daha fazla oluyor bu duyguların ben onu kastetmiştim. yoksa birileri mutlu oluyor, birileri bu güzelliği yaşıyor yaşatıyor, dünyaya getirmek bir canlı büyütüyor bunda üzülecek bir şey yok. onalar adına sizin adınıza ve herkes adına sevindim... lütfen tamam mı???

Sudamlam dedi ki...

kulakların eskisi gibi iyi duymuyor sibel :) iyi dinle. bak damla bağırıyor "sibel teyzeeeeee, ben de seni seviyorummmmmm"

laleninbahcesi dedi ki...

oh ne güzel ya , biz bebek nedir unuttuk. Koca zranta hepsi en küçüğü 20 , kendi deyimiyle 21 yaşında. Ben artık bebkliklerine dair hatırladıklarımıda karıştırıyorun, neyi kim yapmıştı diye. Tek şansım artık torun sevmek galiba ama o da şimdilik uzak. Şanslarıyla gelsinler, sağlıkla gelsinler. Hoş gelsinler